Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Main Menu

  • Direction ul. Romana Dmowskiego 19B lok. 20 50-203 Wrocław
  • Phone Tel: kontaktowy: +48 509 837 605
  • Główny slide
  • Drugi slide
  • Trzeci slide

Wyposażenie Centralnych Sterylizatorni

Usługi serwisowe

Zajmujemy się również serwisowaniem sprzętu. Oferujemy części zamienne, materiały eksploatacyjne oraz dedykowane akcesoria.

Kontakt.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej skontaktuj się z nami.

Siedziba

ul. Romana Dmowskiego 19B lok. 20 50-203 Wrocław

Tel: +48 509 837 605

Mail

Zarządzanie i dokumentacja obiegiem materiałów sterylnych

Systemy dokumentacji SIXSTER

Opis programu

SIXSTER dostarcza najnowocześniejsze technologie do zarządzania informacjami w celu usprawnienia codziennych czynności w CSSD. System może skutecznie monitorować działania każdym obszarze CSSD, aby sterylne oddziały mogą stopniowo udoskonalać swoje usługi i wyniki.

Modułowość to główna cecha SIXSTER: różne obszary CSSD są dostarczane z różnymi modułami, które zaspokajać wszystkie ich różne potrzeby.

Moduły można łatwo aktywować lub dezaktywować i one pozwalają lepiej skonfigurować system zgodnie z wymaganiami klientów i rodzajem wykonywanych czynności. Ta modułowa architektura umożliwia istnienie systemu łatwo modyfikowane w czasie z powodu przyszłych ulepszeń i / lub do różnych potrzeb CSSD.

Rejestracja informacji w obszarze produkcji i wysyłki, w magazynie i śledzenie czasów między nimi różne obszary i produkcja pozwalają SIXSTER zdefiniować precyzyjnie koszty produkcji dla miejsca powstawania kosztów.

Funkcjonalność programu

  • wyniki zgodne z potrzebami szpitala
  • przestrzeganie wysokich standardów bezpieczeństwa
  • rzetelne informacje i kompletność danych
  • identyfikowalność i identyfikowalność wsteczna czynności użytkownika i obsługa materiałów
  • pełne omówienie działań w CSSD
  • analiza CSSD w czasie rzeczywistym
  • poprawa wydajności
  • automatyzacja procedur
  • użytkownicy i stacje robocze mogą tylko wyświetlać działania w obszarze swoich kompetencji
  • efektywne udostępnianie informacji klientom

Silne strony

INTERFEJS INTERNETOWY - GOTOWY NA CHMURĘ

Użytkownicy mogą zalogować się do systemu za pomocą pliku standardowa przeglądarka z dowolnej stacji roboczej w firmowym intranecie lub przy użyciu Internet, jeśli są poza szpitalem. Nie jest wymagana instalacja klienta

Wielojęzyczny

Dostępne w języku angielskim, niemieckim, włoskim, Francuski, hiszpański, rosyjski i wiele innych inne języki

Modularny

Począwszy od podstawowych funkcji, SIXSTER można wdrożyć na czas z dodatkowe moduły wg specyficzne potrzeby CSSD

Wiele użytkowników

Wielu klientów i CSSD, wiele platform i wiele baz danych

WYSOCE KONFIGUROWALNY

Firma może całkowicie sparametryzować i skonfigurować system używanie zasad dostępu, które pozwalają operatorom wyświetlać tylko informacje w plikach obszar kompetencji

INTERFEJS PRZYJAZDNY UŻYTNIKOWI

Prowadzone procedury i prosty interfejs użytkownika (monitory dotykowe)

INTEGRACJA

Integracja z różnymi urządzeniami używane w CSSD i ich kolekcji informacje (myjnie narzędzi, sterylizatory), integracja z administracją i finanse (umowy z klientami, klient kapitanowie, dowody dostawy, faktury) i systemy magazynowe (w CSSD, szpitalach)

CYKL PRACY PROGRAMU

SIXSTER to kompletna aplikacja przeznaczona do śledzenia narzędzi chirurgicznych w centralnych działach sterylizacji (CSSD). Architektura oprogramowania jest oparta na różnych punktach kontrolnych, które każdy instrument / taca musi odnieść sukces w celu przetworzenia przez CSSD i przejścia do następnego obszaru / działu

Przyjęcie

Identyfikacja przychodzących instrumentów posiadanych lub wynajmowanych instrumentów / pożyczek do użytku i określenie specjalnych metod odkażania / mycia, które należy wykonać a także ich priorytety.

Mycie

Każdy instrument / taca w strefie mycia jest przypisany do określonego pojemnika i myjni narzędzi, użytkownicy mogą je prześledzić w dowolnym momencie, uzyskując informacje o ich lokalizacja i postęp. Elektroniczne gromadzenie wyników prania i procedur roboczych (program mycia, numer seryjny procedury).

Pakowanie

Opakowanie narzędzi zgodnie ze specyfikacjami określonymi dla pojemników lub chirurgicznych paczki. Kontrola narzędzi chirurgicznych (zarówno ilości niż użycie / funkcja) i zarządzanie potencjalnych niezgodności. W takim przypadku instrumenty są wysyłane do serwisu lub odsyłane są z powrotem do strefy mycia. W tym momencie system drukuje tag z informacje dotyczące identyfikowalności i partii produkcyjnej.

Sterylizacja

Dopasuj tace i opakowania chirurgiczne do sterylizatorów, aby rozpocząć procedury sterylizacji i wydrukować raportu walidacji sterylizacji. Zarządzanie pracą kontraktową dla instrumentów specjalnych które mogą być sterylizowane przez osoby trzecie.

Wydanie

System automatycznie drukuje dowody dostawy ze wskazaniem partii sterylizacyjnych, sugerując docelowy oddział / klient dla tac.

Dostawa sterylnych narzędzi

Sprawdzaj dostawy i ładunki magazynowe, gdy wysterylizowane narzędzia przybędą.

Sprawdzenie / użycie do zabiegu

Wejdź do bloku chirurgicznego, aby używać narzędzi podczas operacji pokoje. Instrumenty są dopasowane do ich miejsca powstawania kosztów i operacja chirurgiczna; te informacje są zapisywane przez system w celu śledzenia wszystkich wykonywanych czynności.

Dostawa narzędzi do sterylizacji

Odbiór instrumentów do wysłania do CSSD. Instrumenty i tace są rozładowywane z magazynu szpitalnego a następnie załadowany do magazynu CSSD.

Kiedy instrumenty przechodzą do następnego obszar CSSD, system sprawdza spełnili wszystkie wymagane warunki.Operatorzy są informowani akustycznie, jeśli operacje zostały wykonane poprawnie.

Mogą to być instrumenty chirurgiczne, które mają być sterylizowane skodyfikowane za pomocą Datamatrix ™, kodów kreskowych lub Tagi RFID jako system identyfikacji. SIXSTER może zarządzać własnością obu szpitali instrumenty niż pożyczki do użytku, z różnymi zasady fakturowania.